Obchodní podmínky


1. Úvod
Internetový obchod Manofar spravuje společnost Herbamedis LTD, Ireland, dále jako poskytovatel. Uživatel je osoba, která používá náš systém, tedy zákazník v internetovém obchodě, dále jako zákazník. Obecné obchodní podmínky upravují činnost internetového obchodu manofar.cz, práva zákazníků a obchodní vztah mezi poskytovatelem a zákazníkem.

2. Objednávka
Zákazník obdrží do jedné hodiny po zadání objednávky potvrzení objednávky na svůj e-mail nebo přes SMS na svůj mobilní telefon. Případné zrušení objednávky může do dvou hodin od zadání objednávky oznámit zákazník na e-mailovou adresu poskytovatele info@manofar.cz. V případě, že zákazník ve smluveném termínu svou objednávku nezruší, má se za to, že je smlouva o nákupu produktů mezi zákazníkem a poskytovatelem nevratně uzavřena. Smlouva (objednávka) je uložena v elektronické podobě na serveru poskytovatele a zákazníku je dostupná na žádost e-mailem na adresu poskytovatele info@manofar.cz.

3. Termín dodání a doručení
Poskytovatel ve smluveném termínu výrobek zabalí a odešle. V případě, že je objednávka odeslána v pracovní den do 11 hodin, dodavatel zásilku odešle ten samý den. V případě, že je objednávka odeslána po 11. hodině, dodavatel pošle zásilku následující pracovní den. Zásilka obvykle dorazí následující pracovní den po odeslání. Partner pro doručování zásilek je PPL (Professional parcel logistics). PPL provádí doručení každý den od pondělí do pátku mezi 8. a 16. hodinou. Oficiální termín dodání, který PPL zaručuje, jsou 3 dny.

4. Průběh doručení přes PPL?
Při objednání dostanete na svůj e-mail číslo zásilky PPL, se kterou budete moct na internetové stránce PPL sledovat stav zásilky. Pomocí tohoto čísla budete také moct měnit čas a adresu doručení.
V den doručení vám zavolá kurýr PPL. PPL provádí doručení na zvolenou adresu každý den od pondělí do pátku mezi 8. a 16. hodinou. V případě neúspěšného doručování zanechá PPL zprávu o došlé zásilce. Může se také domluvit, že mu balíček doručí do zásilkovny (Parcel Shop) nebo balíkomatu, kde ho může převzít sám při předložení čísla balíku a dokladu totožnosti.
V případě, že zákazník zásilku nepřevezme do čtyř dnů od objednání, musí o tom neodkladně obeznámit poskytovatele. Při platbě na dobírku si PPL neúčtuje žádnou provizi. Dobírku balíčku může zákazník zaplatit kurýrovi PPL při doručení v hotovosti nebo kreditní kartou / debetní kartou.

5. Předání přes balíkomat a zásilkovny (Parcel shop) (uložení zásilky)
Zásilkovny PPL a balíkomaty jsou výborným řešením pro zákazníky, kteří si přejí naprostou diskrétnost při vyzvedávání, protože slouží jako šikovná místa k převzetí zásilky. Zásilkovny PPL mají dlouhou pracovní dobu a balíkomaty PPL jsou k dispozici 24 hodin denně. Placení na balíkomatech je možné kreditní kartou a placení v Zásilkovnách kreditní kartou nebo hotovostí.
Více o balíkomatech a zásilkovnách a jejich seznam si můžete prohlédnout zde: https://www.ppl.cz/mapa-vydejnich-mist
V případě, že si nepřejete, abychom vám výrobek doručili na vaši adresu, můžete si na webu PPL Czech Republic vybrat i zásilkovnu nebo balíkomat, kde si balíček sami vyzvednete. Vše, co potřebujete napsat do pole s informacemi o doručení je vaše jméno a příjmení a adresa vybrané zásilkovny nebo zvoleného balíkomatu. Balíček vás bude čekat na stanovené, dohodnuté zásilkovně 7 dní.

6. Cena dopravy
Smluvní partner pro doručování zásilek je PPL (Professional parcel logistics). Cena doručení dělá 130 Kč. Při nákupu nad 3000 Kč je poštovné zdarma. Při platbě na dobírku si PPL neúčtuje žádnou provizi. Dobírku balíčku může zákazník zaplatit kurýrovi PPL při doručení v hotovosti nebo kreditní kartou / debetní kartou.

7. Platba
Kromě platby přes paypal nabízíme také platbu při převzetí.
• Při platbě po převzetí dodavatel zásilku pošle doporučeně na dobírku. Platba ceny balíků a dopravného proběhne při vyzvedávání zásilky na poště nebo doručovateli na adrese zákazníka.
• Třetím způsobem platby je platebními kartami přes PayPal. PayPal je interní způsob platby kartami VISA, Mastercard nebo jinými platebními kartami, který zákazníkovi poskytuje 100% bezpečnost.

8. Zrušení objednávky
Případné zrušení objednávky může zákazník oznámit do dvou hodin na e-mailovou adresu. V případě, že zákazník ve smluveném termínu svou objednávku nezruší, má se za to, že je smlouva o nákupu zboží mezi zákazníkem a poskytovatelem nevratně uzavřena. Smlouva (objednávka) je uložena v elektronické podobě na serveru poskytovatele a zákazníku je dostupná na žádost e-mailem na adresu poskytovatele info@manofar.cz

9. Právo na odstoupení od nákupu a vrácení zboží v souladu se Zákonem na ochranu spotřebitele
Na zboží z internetového obchodu platí záruční podmínky v souladu se Zákonem na ochranu spotřebitele.
Zákazník má podle tohoto zákona právo, aby do čtrnácti dnů od převzetí zboží oznámil poskytovateli, že odstupuje od smlouvy. Důvody v tomto případě není třeba uvádět. Zároveň se zákazník zavazuje, že přijaté zboží vrátí na poskytovatelovu adresu nepoškozené a v nezměněném množství (jako při přijetí zboží) nejpozději do 30 dnů po zadání oznámení o odstoupení od smlouvy. Vrácení přijatého zboží poskytovateli v termínu 14 dnů po přijetí zboží bez oznámení o odstoupení od smlouvy se považuje za oznámení o odstoupení od smlouvy. Cena zboží a případné další platby jsou poskytovatelem vráceny v plné výši nejpozději do 30 dnů od přijetí oznámení o odstoupení od smlouvy.

10. Záruka na vrácení peněz ze strany poskytovatele.
Poskytovatel nabízí záruku na vrácení peněz, pokud zákazník s už použitým zbožím není spokojen. Záruka se uplatní jednoduše, diskrétně a bez otázek. Jediné, co má zákazník v takovém případě udělat, je do 30 dnů od nákupu oznámit prodejci reklamaci na e-mail info@manofar.cz a zároveň mu na své náklady vrátit zakoupené zboží s maximálně 2 chybějícími lahvičkami. Cena zboží bude vrácena v plné výši.

11. Ceny
Ceny produktů jsou v českých korunách. Nabídka platí od vyprodání zásob.

12. Odmítnutí odpovědnosti
Údaje, které jsou zveřejněné na internetové straně manofar.cz jsou určeny výhradně k obecnému informování a nemohou nahradit osobní návštěvu lékaře. Pokud se domníváte, že potřebujete lékařskou pomoc, obraťte se na svého lékaře nebo vhodné zdravotnické zařízení.
Poskytovatel nenese odpovědnost za informace ve hodnoceních, která jsou individuálními názory jednotlivců a neručí za to, co vyplývá z informací v hodnocení. Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit obchodní podmínky kdykoli a jakýmkoli způsobem, bez ohledu na důvod a bez předchozího upozornění.

13. Ochrana osobních údajů
Poskytovatel se zavazuje k trvalé ochraně všech osobních údajů zákazníka v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů. Poskytovatel použije osobní údaje výhradně pro potřeby vyplnění objednávky (zaslání informativních materiálů, nabídek, účtenek) a ostatní potřebnou komunikaci. Informace o zákazníkovi v žádném případě nebudou předány nepovolaným osobám.

14. Stížnosti a spory
Poskytovatel dodržuje platnou legislativu o ochraně spotřebitelů a je povinen zavést účinný systém pro vyřizování stížností. Zákazník se může v případě problémů obrátit na poskytovatele telefonicky, přes e-mail nebo písemně na adresu společnosti. Poskytovatel do pěti pracovních dnů potvrdí, že přijal stížnost a oznámí zákazníkovi další postup vyřizování stížnosti. Poskytovatel se zavazuje, že se případné spory pokusí vyřešit, jak jen to bude v jeho silách, vzájemnou dohodou.



Herbamedis Ltd
Ireland
Company nr.: 603523

IBAN: IE46 CPAY 9911 9996 4000 16
SWIFT: CPAYIE2D

E-mail: info@manofar.cz